Brev:
Amning - 2 mdr.
24. april 2007
Alder:
2 mdr.
Amning - 2 mdr.
Hej
Jeg har en søn på 8 uger, som spiser meget ofte. Når han er vågen spiser han hvert 45. minut til 1 time. Om natten kan han godt sove ca. 3-3,5 time i træk, men sover herefter kun 2 timer, næste gang ca. 1½ time. Om dagen sover han 3 timer ude i barnevognen.
I teorien kan jeg jo godt amme ham, for han tager godt på, men det er bare meget krævende at skulle amme ham så tit.
Det er jo fristende at supplere med noget modermælkserstatning, men hvordan fungerer det? Kan jeg nøjes med at give ham det f.eks. 2 gange i døgnet og så amme for resten?? Og i så fald skal jeg så malke ud for at holde mælkeproduktionen i gang?
Venligst Helle