Brev:
Introduktion af drømmeflaske - hurtig afvænning fra bryst
24. august 2023
Alder:
6 mdr.
Introduktion af drømmeflaske - hurtig afvænning fra bryst
Kære Helen.
Kæmpe stor tak for dit udførlige og empatiske svar og dine gode og håndgribelige råd. Det var en stor lettelse og en kæmpe hjælp og giver lidt mere ro i maven ift vejen frem. 😊
Har lige et opfølgende spørgsmål vedr. drømmeflasken, som var et råd, vi allerede havde fået af en anden, og som jeg har forsøgt at indføre, mildt sagt uden succes. Selv når hun tilsyneladende har været langt inde i søvnen sidst på aftenen, og jeg blidt har forsøgt at få hende til at tage flasken, har det haft det den konsekvens, at hun i stedet vågner helt op og bliver virkelig vred og nærmest skriger og laver flitsbue som reaktion. (Sikkert fordi hun er vant til at det er brystet hun møder når hun sover) Og efterfølgende har det været meget svært at få hende til at falde til ro, selv med bryst. Så gav op igen.
Ved ikke om du har nogen gode råd her du kan videregive - andet end at købe en flakse med naturgummi-tud hvilket vi naturligvis vil prøve.
Endnu engang tak for hjælpen!