Brev:
Stoppe med at amme - i hvert fald afslutte den ene amning
22. april 2016
Alder:
11 mdr.
Stoppe med at amme - i hvert fald afslutte den ene amning
Hej Helen...
Min søn ammes to gange i døgnet - inden middagslur og når han puttes til nat. Til juni skal han i vuggestue og jeg tænker at det vil være bedst at han er vænnet til at sove til middag uden brystet inden da... Der er dog ikke så meget der tyder på at han selv siger fra, så jeg vil høre om du kan hjælpe mig med hvordan jeg får afsluttet ihvertfald den ene amning.
Mht amning til nat er jeg i tvivl om hvor længe jeg skal blive ved at amme. Jeg vil på den ene side gerne blive ved så længe han har behov for det, på den anden side vil jeg gerne være gravid igen. Jeg har ikke fået min periode igen efter fødsel, men ved ikke om det skyldes amningen. Vi fik hjælp til at få vores søn da min cyklus var gået i stå, så jeg ved ikke om alt fungerer som det skal nu...
Håber du har nogle gode råd/tanker om dette...
Med venlig hilsen
mig