Brev:
Amning, søvn og flaske - 2 mdr.
11. november 2015
Alder:
2 mdr.
Amning, søvn og flaske - 2 mdr.
Hej Helen
Jeg har et par nye spørgsmål til dig :)
Min pige på nu 10 uger har nu lært at sove i barnevognen i dagstimerne uden at trille, skønt :) Jeg skal dog derud når hun taber sutten, men jeg oplever at hun til tider stadig er træt efter 1-2 timer, kan det skyldtes at hun vågner og klynker hver gang hun taber sutten?
Om natten er jeg dog udfordret da hun kun sover små lure, maks 2 timer før hun vågner og skal enten have hjælp til at sove videre eller bryst. Svært at vurderer i mørket.
I løbet af dagen får hun mad hver 3-4 time og jeg føler hun tømmer brystet, men bliver i tvivl da hun er så svær om natten. Jeg har forsøgt at droppe ammebrikkerne, men så bliver hun rigtig sur fordi hun ikke kan finde ud af det og ja , det kan hendes mor faktisk heller ikke længere!
Mine overvejejelser går på at droppe amningen til fordel for flaske da jeg ikke tror på at det kan lykkedes uden ammebrikker? Har givet 80 ml MME 2 gange om aftenen, men det hjalp ikke.
Herudover ved jeg ikke hvordan vi skal putte hende om aftenen da hun normalt ligger i sengen med mig fra midnat og indtil næste morgen. Indtil midnat har far hende i stuen, men jeg ville gerne kunne putte hende i liften først på aftenen således, at min kæreste og jeg kunne få lidt tid, men intet virker
Skal vi evt stille hende i et mørkt koldt rum alene eller hvad har du af forslag?
Venlig hilsen
Idas mor