Brev:
Nat amning - 11 mdr.
6. juni 2014
Alder:
11 mdr.
Nat amning - 11 mdr.
Hej Helen!
Bare et interesse spørgsmål herfra, der ikke har relevans for mig, men som jeg tit har undret mig over!
Nat amning siges at hjælpe mere på mælkeproduktionen - men, hvad med de kvinder der arbejder nat?
Altså hjælper det ikke, fordi de fleste hviler sig om natten eller? Er det også tilfældet for de nat-arbejdende?
Tak!