Brev:
Ammeproblemer - 0 mdr.
26. oktober 2004
Alder:
0 mdr.
Ammeproblemer - 0 mdr.
Jeg har meget ømme brystvorter - eller faktisk er det snarere som om det er det brune område i umiddelbar forlængelse af selve vorten der gør meget ondt. Det nærmest stikker og svider. Det kan næsten føles helt overfølsomt over for al berøring, både når min lille dreng dier og i lang tid bagefter.
Jeg er i behandling for svamp og behandler også min dreng. Dette har stået på i ca. 5 dage, men jeg synes ikke det har hjulpet, så nu er jeg kommet i tvivl om smerterne skyldes dårlig ammeteknik eller om det er fordi mit bryst er blevet "oversuttet" siden fødslen og derfor aldrig rigtig får ro.
Min søn er lidt mere end 3 uger og han bliver ammet så ofte som han vil i ca. 20-25 minutter på hvert bryst. Jeg synes det ser ud som om han har rigtig fat på brystet, men jeg er alligevel kommet i tvivl pga. de store smerter.
Hvad kan jeg gøre?
På forhånd tak for hjælpen.
K