Brev:
Amning/MME og afføring
10. august 2004
Alder:
1 mdr.
Amning/MME og afføring
Jeg er begyndt at give min datter på 6 uger en flaske MME om aftenen, jeg har svært ved at følge med med mælken og hun har været urolig om aftenen og spist/suttet meget uden rigtig at blive mæt. Hun har fået en flaske de sidste to aftener og det har hjulpet meget og givet hende mere ro.
Det jeg nu er i tvivl om er om hun SKAL have afføring en gang om dagen når hun får flaske men stadig får bryst - eller om det kun er når barnet udelukkende får flaske?
På forhånd tak og varme sommerhilsner.
Sanne Løkke