Brev:
Amning og ammestop igen igen
2. december 2011
Alder:
10 mdr.
Amning og ammestop igen igen
Hej Helen.
Nå, men jeg udskyder nok ammestoppet lidt alligevel. Jeg vil helst at min søn selv siger fra og prøver at få aftenarbejdet til at passe lidt endnu. Jeg fortsætter umiddelbart til julen og så kan det være at jeg tager beslutningen. Det er måske også lidt mindre svært at gøre det, når hans far også har ferie.
Da han nu er 10 mdr., så tænker jeg, at jeg nu kan sløjfe morgen / formiddagsamningen? Og så bibeholder jeg aften og natteamningen lidt endnu.
Og så i stedet for vand tilbyde ham komælk til frokost og aftensmad?
Erstatning får han noget af i sin grød om morgenen og sin mos til frokost.
Med venlig hilsen
Moren