Brev:
Hvad skal jeg give i stedet for amning inden sengetid?
11. september 2011
Alder:
11 mdr.
Hvad skal jeg give i stedet for amning inden sengetid?
Hej Helen,
Idet vores datter snart bliver 1 år vil jeg gerne stoppe helt med at amme, som jeg pt gør morgen og aften, og madplanen ser nogenlunde sådan ud:
6.30 ammes
7.30 havregrød
9-10 frugt mv i vuggestuen
12 frokost i vuggestuen
14-15 bolle, frugt eller lign i vuggestuen
17.30-18 aftensmad
19.30 ammes
Jeg tænker at jeg om morgenen blot starter dagen med havregrød, men hvad skal hun have istedet for amning inden sengetid? Alm mælk eller vand og evt hvor meget er passende? Således vil hun få 6 måltider istedet for 7 men formoder det er helt fint?
Hvor gammel vil hun ca være før hun vil ku klare sig med aftensmad og ikke længere har behov for det lille ekstra måltid inden sovetid?
På forhånd tak.
/Louise