Brev:
Immunforsvar - antistoffer med modermælken
1. september 2011
Alder:
11 mdr.
Immunforsvar - antistoffer med modermælken
Kære Helen.
Hvor lang tid efter barnets fødsel overføres der anti-stoffer fra moder til barn, der hjælper til med at beskytte barnet mod sygdomme.
Er det kun de første 2-3 måneder, eller er det i al den tid barnet ammes?
Hilsen