Brev:
Mælk om dagen - ingen om natten
15. december 2010
Alder:
8 mdr.
Mælk om dagen - ingen om natten
Kære Helen.
Tak for sidste svar. Beklager at jeg ikke har mailet mere baggrunds info.
Han er 8.5 md. og vejer 9,3 og er 73 lang. Kravler og rejser sig. Er aktiv.
Han plejer ikke at blive ammet sen aften og om natten og er ikke blevet det længe. Han har god appetit. Ifølge din plan ligger amning sen aften og nat.
Hans plan ser således ud:
Kl. 8: Grød og vand el. sødmælk og frugtmos
Kl. 10: Ammes
Kl. 12 Rugbrød m. pålæg og vand
Kl. 14: Ammes
Kl. 16 Lidt frugt og vand el lidt mælk ellers kan han ikke spise om aftenen
Kl. 18: Grønsager og kød el. fisk
Kl. 20 Ammes og puttes
Han bliver ammet, hvor mellemmåltiderne ligger. Skal jeg beholde denne plan eller skal han have mindre portioner, så der kan komme mellemmåltider ind? Hvis jeg kan undgå at amme om natten, ville det være skønt. Eller måske springe kl. 14 over og give ham kl. 23 i stedet?
Med venlig hilsen
Ditte