Brev:
Kvalme og mavesmerter efter amning
11. oktober 2010
Alder:
1 mdr.
Kvalme og mavesmerter efter amning
Kære Helen.
Når Gustav spiser, dier han alt fra 5 til 20 min. Når han slipper brystet går han nærmest helt omkuld og sover. Efter ca. 5-10 min. vågner han op og ser fuldstændig forkvalmet ud, og det ser ud som om han har mavesmerter, nærmest krampagtige. Han strækker sig helt ud eller trækker sig sammen og græder højt.
Det ser ud som om han osse presser, for han blir helt rød i hovedet. Nogen gange gylper han nogle store gylp et par gange eller bøvser, og det hjælper ham. Han melder sig til spisning meget hyppigt nogen gange hver 2. time. Hans afføring er normal og flere gange daglig.
Hvad kan det være?
Vi er blevet undersøgt af en børnelæge som siger at det må være umodne tarme og vi fik ingen tip til at afhjælpe det.
Hilsen