Brev:
Antal amninger / flasker pr døgn
19. marts 2010
Alder:
5 mdr.
Antal amninger / flasker pr døgn
Hej Helen
Tak for dit svar. Vi forsøger med flasken men forsat uden held. Heldigvis er der en månede igen.
Jeg har en anden ting der bekymrer mig lidt, som jeg gerne vil spørge om.
Jeg spekulerer over om min datter får mælk nok. Hun får ca 4 store ammemåltider i døgnet (hvor hun spiser koncentreret i ca en halv time) og to mindre som kan vare mellem 2 min og op til ti minutter hvor hun spiser meget ukoncentreret. Jeg forsøger at tilbyde hende flere ammemåltider men hun afviser og kan ikke koncentrere sig. Jeg kan læse alle steder at hun gerne skal have seks ammemåltider i døgnet men det gør hun jo ikke rigtigt. Hun spiser grød morgen og middag og mos til aften. Efterhånden med stor lyst og god appetit.
Efter hun er begyndt at tage godt fra af den faste føde har hun skåret et ammemåltid fra. Så vi nu er nede på det antal måltider jeg beskrev ovenfor.
Jeg ved ikke om det bare er sådan hun nu er, eller om jeg skal holde igen med grød og mos som hun er blevet så glad for?
Venlig hilsen
en mor