Brev:
Mælkeproduktion og benyttelse af brystpumpe
22. januar 2010
Alder:
1 mdr.
Mælkeproduktion og benyttelse af brystpumpe
Kære Helen
Tak for dit svar vedr øgning af mælkeproduktion. jeg har fulgt dine råd og det går bedre. Jeg kan dog konstatere at min søns sutteteknik er forkert og jeg kan ikke korrigere den. Jeg havde ekstra sp besøg i denne uge og hun sagde at han havde indadgået underlæbe og det er grunden til hans forkerte sutteteknik. han havde dog taget 800 g på på 14 dage derfor skulle jeg blot fortsætte som tidligere.
Da jeg ville være meget ked af at stoppe amning nu eller i den nærmeste fremtid vil jeg gerne forberede mig hvis der skulle opstå krise igen.
Du nævnte leje af brystpumpe. Har lejet ind i babysam men endnu ikke brugt den. Har du et forslag til benyttelse af den ?
Med venlig hilsen
Malene