Brev:
Nedtrapning af amning - 7 mdr.
19. oktober 2009
Alder:
7 mdr.
Nedtrapning af amning - 7 mdr.
Hej Helen
Jeg har nu i en lille uges tid sprunget amningen over inden formiddagsluren, men har brug for at komme videre herfra. Min søn er fra 10. marts 2009.
Vores dagsplan ser nogenlunde således ud:
ca. kl 5 ammes sover i vores seng
ca. kl 7 morgenmad (grønsagsmos evt. med kød) el. grød og vand af kop
ca. kl 8 puttes til lur ved at trille med barnevognen ca. 10 min. (vi er lige flyttet så min søn er ikke vant til at sove i barnevognen, men går bedre og bedre.)
Sover alt fra 1 time til 2.
ca. kl 10.30 grønsagsmos med kød el. fisk og vand af kop
Ammes efterfølgende efter et stykke tid. Nogen gange frugtgrød efter et stykke tid.
ca. 13-14 grønsagsmos med fisk eller kød
Lur nr. 2. sover ca. 1.5 time
ca. kl. 16 ammes
ca. kl. 18 aftensmad mos med kød el. fisk
Nogen gange powernapper min søn inden lur nr 2. hvis vi fx går en tur eller kører bil.
ca. kl. 22 ammes
ca. kl. 1-2 ammes
Han får agurk, appelsinbåde mv. til at gnaske på.
Med venlig hilsen
Mor til 1.