Brev:
Modermælkserstatning en gang imellem
9. september 2009
Alder:
2 mdr.
Modermælkserstatning en gang imellem
Kære Helen
Min søn på 9 uger trives fint med amningen og jeg ammer ham næsten hver 2 time døgnet rundt på nær lige fra ca. 21-02.
Jeg ville så gerne kunne gå ud en aften, gå til frisøren elller cykle mig en tur alene og har derfor tænkt på om jeg kunne vænne ham til at tage en flaske med MME i ny og næ. Hvad er din holdning til det og hvordan ville du anbefale mig at gøre det ?
Kærlig hilsen
Jane