Brev:
Amning og erstatning?
27. februar 2009
Alder:
10 mdr.
Amning og erstatning?
Hej Helen.
Nu er Sylvester startet i vuggestue. Vi er i gang med indkøringen....han startede i tirsdags og har sovet formiddagslur i vuggeren de sidste 2 dage. Det går fint....kun med lidt gråd (siger de!)
Jeg skal starte arb midt marts og her vil der desværre også komme en del aften møder og en overnatning væk (1½ døgn uhuuu).
Jeg ammer stadig 2 gang dagligt (har lige fjernet morgen amningen) og det virker til at fungere fint. Jeg overvejer at stoppe helt for Sylvesters skyld...så han ikke lige pludselig må undvære det en dag og så få igen og så må undvære igen....
Hvordan stopper vi det bedst og skal han have flaske i stedet??? Kan han klare sig med sødmælk og youghurt?
Ville gerne undgå flaske, så vi ikke også skal fjerne den fra ham.....måske han kan få kop, hvis det er!?
Håber at du har nogle råd......jeg arbejder meget med den dårlige samvittighed i øjeblikket...både fordi han starter vugger som 10 mdr og at jeg ikke kan se amningen lykkes til han er 12 mdr.... Ja jeg vil jo selvfølgelig min dreng det aller bedste;-)
Tak;-)