Brev:
Amning igen, igen
8. december 2008
Alder:
1 mdr.
Amning igen, igen
Kære Helen
Jeg trænger til en plan omkring amning af min 6 uger gamle søn. Jeg forsøger at forene tre gode råd du giver i din brevkasse.
1. Jeg vil jo gerne have han sover lidt mere sammenhængende om natten, dvs han skal spise mere om dagen end om natten.
2. Vi kører rytme med vågne, spise fra et bryst, skiftes, pludre, spise fra andet bryst, sove lur.
3. Sidst sundhedsplejersken var her havde han taget 450 g om ugen, så han overspiser formentlig og har også mange problemer med mavekneb (ligger og presser det meste af natten, har fast tudetur hver aften på ca.½-1 time). Rådet er i så fald at lade der gå så lang tid som muligt mellem måltiderne, gerne 3 timer.
Hvordan kombinerer jeg det hele?
Med venlig hilsen
Signe