Brev:
Udtrapning af amning - 9 mdr.
28. november 2008
Alder:
9 mdr.
Udtrapning af amning - 9 mdr.
Hej Helen
Jeg har brug for hjælp til at komme igang med en ordentlig udtrapning af amningen. Min datter er lige blevet 9 måneder og får ALT for meget bryst.
Jeg bøvlede også med det med storesøster og det fylder så meget i de sidste måneder af orloven.
A får bryst kl (ca tider)05, 09, 12, 20, 00 (med bryst mener jeg tømmer 1 bryst - men til tider ammer hun først det ene- så det andet) Hun får nok ikke 100 ml ved kun det ene eller??
Hun er glad og aktiv - men gider ikke nogle former for grød. Alle er prøvet. Hun var dygtig i en periode til hapsere - men nu ryger de overbord:-))
Hun gider ikke for struktureret mad (får opkastrefleks) og vil i øjeblikket heller ikke mos!!!Så jeg kan jo ikke trappe hende ud til...... ingenting. Det er bare så frustrerende og derfor vil jeg gerne have en plan som gør at hun på ca 6 uger trappes helt ud (eller max 1 amning - evt aften) Alle amninger er jo næsten før hun sover - så det bliver måske også et problem.
Orker simpelthen ikke at hun bliver max utidig og at vi ikke får noget søvn- fordi hun er sulten.
Hvilken amning skal jeg fjerne først???
Håber du kan hjælpe med en "køreplan"
Tak:-))
kkkk