Brev:
Skilsmissebørn - 0 mdr.
19. november 2003
Alder:
0 mdr.
Skilsmissebørn - 0 mdr.
Hej
Jeg kunne godt tænke mig at vide om der findes en undersøgelse eller erfaringer for hvordan skilsmissebørn trives bedst...her tænker jeg på samværet med forældrene.
Er det mest hensigtsmæssigt at dele tiden lige - altså en uge til hver eller er det bedst at de har en "base" der er mere fast end et andet sted?
Jeg mener engang at have læst noget om emnet og faktisk også at børnene har brug for "ro" til at falde på plads i en ny situation før man deler dem mere "ligeligt".
Kan I hjælpe med det?
Med venlig hilsen
Inger