Brev:
Kamillethe - 4 mdr.
21. oktober 2003
Alder:
4 mdr.
Kamillethe - 4 mdr.
Hej Helen
Jeg har nu læst flere breve i brevkassen og synes du giver nogen gode svar. Du anbefaler blandt andet at give børnene kamillethe.
Et eller andet sted har jeg hørt/læste at kamillethe lige netop IKKE skulle være godt! Jeg kan jo så forstå at du mener det er fint! Ved du om der har været noget oppe omkring at kamillethe ikke skulle være godt?
Lone