Brev:
Få afførringer 3,5 uge gammel
12. august 2020
Alder:
0 mdr.
Få afførringer 3,5 uge gammel
Kære Helen .
Tak for din gode rådgivning.
Lillebror på 3,5 uge har ikke mange afføringer - normalt 1-2 og nogle gange springer han en dag over. Han tager dog fint på, vokser godt, spiser ofte og meget og har minimum 7-8 tunge tissebleer i døgnet. Måske han bare optager meget af mælken, for jeg har ikke på fornemmelsen, at han ikke får nok at spise.
Han sover gode lange lure efter et måltid (nogle gange 3-3,5 time) og vil altid gerne vil spise, når han vågner. Han er generelt veltilpas, men har meget luft i maven, da han ikke er så god til at bøvse. Han prutter derfor meget - og prutterne lugter af afføring.
Er det normalt?
Hilsen