Brev:
4 mdr - mad?
23. februar 2017
Alder:
4 mdr.
4 mdr - mad?
Hej Helen
Lilli bliver 4 mdr i dag, og trives godt.
Hun får mme (den gule mest og en flaske af den grønne i døgnet - anbefalet af vores sp) Hun ammes også.
Jeg ammer hende om natten, der får hun ikke flaske, og så ammer jeg hende når hun vågner fra sin lur.. når hun så skal ud og sove igen får hun flaske.
Hun er begyndt at kigge på det mad vi spiser, og begynder at virke interesseret.
Jeg tænker at vi kunne starte lige så stille op med risgrød et par skefulde til frokost, men jeg er usikker på hvordan det vil påvirke hendes mave. Hun får movicol stadig og jeg kan ikke rigtig trappe ud af det uden at maven går i stå. Jeg har flere gange været nede på 1/8 brev om morgene og 1/16 del brev om aftenen, men så går maven i stå og jeg skal helt op på 1/4 brev sommetider både morgen og aften for at få gang i det igen.
Afførringen bliver ikke hård, men bare mere sjælden (der kan gå 2 - 2,5 dage mellem) og hun bliver lidt mere pylret. Til gengæld giver 1/4 del movicol hende tynd mave og afføring helt op i nakken..træls altså..og meget luft i maven. Lige nu er jeg på 1/4 brev morgen og 1/8 del brev om aftenen og hun kommer da af med noget men ikke store portioner hver dag.
Vi ville så gerne ud af det, så vi håber at vi snart kan give hende noget mad som kan holde maven i gang. Til Noah brugte jeg sveskemos kan jeg huske, men måske var det først senere.. Hvad kan vi gøre og hvad tænker du er smart i forhold til at starte med at spise?
Venlig hilsen
Simone