Brev:
Opvarmning af modermælkserstatning
8. marts 2005
Alder:
4 mdr.
Opvarmning af modermælkserstatning
Hej Helen
Jeg er lige begyndt at give min pige lidt modermælkserstatning.
På pakkerne står der fx: 4 strøgne skefulde tilsættes i flaske. Derpå 100 ml vand.
Der står også først "kog 100 ml vand" (nedkøl til 50 /60 grader) hæld over i flaske med pulveret.
Så er mit spørgsmål bare. Må man ikke tage 100 ml vand vand koldt vandshanen, tilsætte det til pulveret, og give det fx 45 sek. på en 750 mikroovn.
Hilsner
Lise