Brev:
12 måneder og svært ved søvnen
24. juni 2016
Alder:
12 mdr.
12 måneder og svært ved søvnen
Kære Helen
Min datter er næsten 1 år, og trives fint.
Hun har dog svært ved at overgive sig til søvn. Vi kan ikke lægge hende vågen hverken om dagen eller om aftenen, hun skal enten gåes med i sele, eller ammes/flaske.
Om natten vågner hun stadig mange gange, og får flaske 1 - 2 gange. Skal jeg stoppe med det? og kan jeg det fra den ene dag til den anden eller skal jeg trappe langsomt ud?
Tak for din hjælp :)