Svar: Tæppe fra Netto
25. april 2005
Alder:
6 mdr.
Kære Lise
Jeg tror umiddelbart ikke at der er noget i vejen med tæppet du har købt. Det kan være udmærket, når din datter bliver større, så kan hun sikkert få stor glæde af det.
Jeg kan naturligvis ikke udtale mig om tæppers kvalitet, det hører vist uden for sundhedsplejen, men hvis du er meget i tvivl, så synes jeg du skal lægge hende på et lille vattæppe, så længe hun ligger munden til tæppet. Jeg tænker dog mere at det vel handler om at sørge for at der så vidt muligt er rent, hvor hun ligger.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske