Brev:
Tæppe fra Netto
25. april 2005
Alder:
6 mdr.
Tæppe fra Netto
Hej Helen
Jeg købte een dag sådan et legetæppe fra Netto.
Een slags gulvtæppe med en "kørebane" på.
Jeg er blevet i tvivl om jeg må bruge dette til vores datter på 1/2 år. Må vi eksempelvis lægge det på trægulvet og lægge hende på maven og lege på det?
Jeg tænker på, om tæppet kan indeholde farlige stoffer eller noget i den dur? (Hun kan jo ikke undgå på et eller andet tidspunkt at få munden ned til det)?
Hilsner
Lise