Svar: Slynger
1. april 2009
Alder:
1 mdr.
Kære Helena
Som en begynder slynge vil jeg umiddelbart foreslå en ringslynge. Den er forholdsvis let at have barnet liggende i, hun er stadig så lille at hun har brug for at ligge meget ned og i ringslyngen kan I forholdsvis let ændre på hendes stilling,- man løsner ringene lidt, ændrer på hendes stilling og strammer ringene igen.
En ringslynge kan også bruges af både mor og far selvom der er forskel i højden og hvis jeres datter falder i søvn i slyngen og I vil lægge hende til at sove andet sted, så kan I forholdsvis nemt krænge slyngen af og få hende puttet uden at hun vågner ... :o)
Men ellers tænker jeg, at det vil være rigtig godt, at I prøver jer lidt frem og taler med nogen som ved meget mere om slynger end jer. Prøv f.eks. at kontakte Mamas Life som er en af mine partnere. I finder hende på shoppingsiden i medlemsklubben og under superlinks og I kan læse meget om slynger og de mest almindelig spørgsmål omkring slynger på hendes hjemmeside.
Fortsat held og lykke:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske