Brev:
Slynger
1. april 2009
Alder:
1 mdr.
Slynger
Hej Helen
Vi har en datter på snart 8 uger. Ved 5 ugers undersøgelsen vejede hun 4,4 kg og var 56 cm lang. Så hun er stadig lille :-)
Vi vil gerne købe en slynge, men er i tvivl om hvilken type vi skal vælge.
Skal det være en ring-slynge eller vikle eller evt. en "skildpadde"? Det skal helst være en god begynder-slynge, som er nem at gå til. Både de første gange vi prøver den, men også mht. at få barnet ned i slyngen og ud igen.
Der er også ret stor højdeforskel på os (forældrene), så vi vil gerne have en slynge, der passer til os begge to (vi er hhv. ca. 163 og 194 cm høje).
Kan du anbefale en slynge-type/model, der vil passe til os og vores lille datter?
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Helena