Svar: Røde knopper omkring mund og næse
23. november 2003
Alder:
18 mdr.
Kære Rikke Skov
Jeg synes du skulle bede om en tid hos egen læge, så han kan se hvad det drejer sig om. Det er meget svært for mig at vurdere, da jeg ikke har set din datter.
Det kan som du selv skriver være et udslag af, at din datter har været forkølet og at vi nu også har haft lidt frost i luften, men hun kan også have fået noget eksem. Det vil derfor være godt at få en lægelig vurdering.
Fortsat held og lykke
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske