Svar: Urinvejsinfektion
22. februar 2011
Alder:
12 mdr.
Kære førstegangs mor
Dit brev er hermed lagt på siden og dit budskab "Mødre, vær insisterende ved lægen og lyt til jeres fornemmelse!!" er hermed givet videre :)
Du har fuldstændig ret i at urinvejsinfektion hos små børn er noget drilsk noget og kan give mange forskellige symptomer. Jeg har i mine år som sundhedsplejerske oplevet alt fra helt milde symptomer til høj feber og indlæggelse på mistanke om hjerteproblemer - men hvor det viste sig at barnet havde en urinvejsinfektion ...
Så det er noget jeg og andre er opmærksomme på, men du har ret, man kan altid blive bedre og dit budskab derfor også modtaget og givet videre :)
Rigtig god bedring med hende og rigtig meget held og lykke :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske