Brev:
Søvn - sengetid
18. februar 2008
Alder:
10 år
Søvn - sengetid
Hej Helen,
Lige kort, jeg har en bonussøn på 10, og jeg synes han er begyndt at være lidt vel længe oppe. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad du synes er rimeligt for en dreng på hans alder, både til hverdag og i weekenden.
Spørger man ham, er alle hans kammerater jo oppe til midnat :-)
Med venlig hilsen
Berit