Brev:
Bulimi?
1. november 2008
Alder:
15 år
Bulimi?
Hej Helen.
Jeg har en datter på snart 15 år som er begyndt at fremprovokere opkastning efter måltider. Det opdagede jeg for ca 2 uger siden hvorefter vi gik til lægen. Det fik vi intet ud af...
Hun påstår at hun nu er holdt op med det, men jeg har stadig mine bange anelser.
Hvad kan jeg gøre ved det og hvor kan man få hjælp? Og hvad er konsekvenserne af opkastningerne?
Håber du kan hjælpe os.
På forhånd tak, Heidi.