Brev:
Svær vuggestuestart
12. marts 2008
Alder:
9 mdr.
Svær vuggestuestart
Hej,
Min datter på lidt over 9 mdr, startede i vuggestue her den 3.3. Hun er bare ikke glad for det...
Det to første dage sad hun klistret til mig, 3.dagen gik jeg ud i 5 min. og hun græd hele tiden, men de mente dog at jeg på 4. dagen kunne gå en tur på en halv time, men der måtte de ringe efter mig efter 20 min. og hun var helt utrøstelig (det hjalp da jeg kom tilbage).
De mente bare at det ville tage noget tid og vi skulle fortsætte i samme spor. Hun har så været der fredag i sidste uge, mandag, tirsdag og onsdag i denne uge, og jeg afleverer hende med det samme når vi kommer, siger hurtigt farvel og går i 20 min. De siger hun er mere vred end ked af det, men der er ikke rigtig nogen bedring.
Og jeg er også lidt 'nervøs' for påsken, da vuggestuen har lukket de tre dage inden, dvs hun kommer ikke derned i 10 dage, om vi skal indkøre hende om igen, at de her 2 uger bare har været spildte, for det syntes jeg også er synd for hende.
Men er der noget jeg kan gøre? Jeg skal heldigvis først tilbage på arbejdet i starten af maj, så der er noget tid endnu, men jeg er bare bange for at hun aldrig bliver glad for det...
Jeg er tryg nok ved pædagogerne da min store søn har gået der, og det er en rigtig god vuggestue.
Håber du kan give mig nogle råd. På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Henriette