Brev:
Mad og dagpleje
18. november 2007
Alder:
9 mdr.
Mad og dagpleje
Hejsa Helen
Har lige et spørgsmål, ang. mad og selve spise situationen.
Jeg er jo begyndt at få en lille stædig og bestemt dame:) Hun har altid være rimelig god til at spise, men nu er hun begyndt at skubbe alt maden ud af munden igen. VIL SELV og det er man ikke så skrab til endnu:) Men de sidst par dage har jeg bare givet hende lov til at sidde med alle 10 fingre i maden og det bliver noget svineri men hun elsker det:) Og så spiser hun da mere end ellers. Er det forkert af mig at lade hende gøre det eller:)
Hun er også begyndt at få ikke moset mad om aftenen, men det går så om så. Hun har ingen tænder endnu skal det lige siges. Nogen gange spytter hun alt ud igen som jeg giver hende og andre gange spiser hun det. Nogle gange føler jeg nærmest at jeg skal snyde/proppe maden i hende og er det ikke forkert?
Jeg vil bare gerne have en pige som har god bord skik. Har fornemmelsen af at hun ikke er kræsen, hun får alt og prøver at give nye ting engang imellem. Hun er vild med at sidde og spise frugt stykker. HJÆLP:):):)
Har lige et andet spørgsmål figne stænger eller frugtpålæg som det også går under betegnelsen af må hun gerne få det. Jeg syntes de 2 gange som hun har fået det, der har hun haft afføring flere gange end som ellers.
Et helt andet spørgsmål, jeg skal jo snart starte job og vi har fået den dagplejer som vi har ønsket os, men det har gjort at vi kun har 1 uge til at køre hende ind i, det skal dog siges at jeg arbejder på 34 timer om ugen så jeg har aldrig en fuld uge hvor hun skal være i dagpleje alle dage. F. eks så den 2 uge efter indkørelsen skal kun være der 3 dage. og i ugen før indkørelsen tager vi på besøg der et par gange.
Er det realistisk med kun 1 uge indkørelse. Og Puha hvor bliver det hårdt at skulle aflevere hende.....
Med venlig hilsen
Karin