Brev:
Putter hænderne i munden
20. august 2007
Alder:
4 mdr.
Putter hænderne i munden
Hej,
Min dreng er 4 mdr gammel. Han putter sine hænder i munden, hvilket jeg godt ved at helt normalt og sundt. Jeg forsøger ikke at fjerne dem når han gør det men...han gør det HELE TIDEN og med sådan en kraft, at han tit kløjser i dem. Selv ikke når han er ved at kaste op, stopper han.
Åhh den lille fyr får jo helt tårer i øjnene og virker også som om han bliver helt overgearet af den "leg". Han bliver helt forpustet, knokler og knokler med at prøve at få BEGGE hænder og helst HELE hånden ind i munden.
Jeg har forsøgt at få ham til at tage fat i rangler osv meeeen han er mere interesseret i sine hænder.
Er det helt som det skal være?
Hilsner fra Trine