Brev:
Motorik - 11 mdr.
9. april 2007
Alder:
11 mdr.
Motorik - 11 mdr.
Hej Helen
Endnu engang tak for en god brevkasse.
Det er ved at være nogle måneder siden jeg har skrevet til dig, men nu har jeg altså brug for dine råd endnu engang.
Min dejlige søn fylder et år om 14 dage, og han trives rigtig fint. Han er født 5 uger for tidligt, men det har han stort set indhentet. Jeg er startet på arbejde for 1 måned siden, og min mand går nu hjemme på barsel frem til 15. maj, og det går rigtig godt.
Han kravler stadig ikke, men bakker rundt i hele lejligheden med strakte arme, er det ok hans alder taget i betragtning?
Han vil meget gerne op at stå, men helst hvis han får lov at trække sig op ved at holde os i hænderne. Han står op ad sofaen og leger, men gider ikke stå mere end ca. 5 min ad gangen.
Han sidder fint og leger og snakker på livet løs, det er bare skønt. Med hensyn til mad og søvn, går det også godt. Jeg synes bare det går langsomt med motorikken. Skal jeg bekymre mig, eller er han bare lidt langsommere om at lære tingene?
Han er ca. 85 cm og vejer 11,5 kg.
Kærlig hilsen
Lise