Brev:
Skeler
10. marts 2007
Alder:
9 mdr.
Skeler
Hej Helen
Et kort spørgsmål: Mit barn skeler en smule på det ene øje. Ved du om man kan træne det på nogen måde? Har også hørt at motorik træning kan hjælpe. Kender du noget til det og hvordan?
Bodil