Brev:
Utilfreds dreng på 4½ mdr - tænder på vej?
28. december 2003
Alder:
4 mdr.
Utilfreds dreng på 4½ mdr - tænder på vej?
Min dreng på 4 ½ mdr. bliver lettere irriteret op til flere gange dagligt. Hvis han har noget legetøj i hænderne, og kommer det ind i munden, bliver han irriteret og ender med at græde. Det er ligesom om, han vil mere end han kan, og bliver irriteret over han ikke kan få det helt ind i munden!!?
Jeg kan også fornemme det måske klør i hans gummer og han savler også meget mere end sædvanligt. Kan det være et tegn på, at tænderne er på vej?
Han gider heller ikke ligge ned alene mere. Enten vil han hænge på armen, eller ligge i skråstolen hvor vi er. Han brokker sig i det hele taget mere, end han hidtil har gjort.
Kærlig hilsen
Mette