Brev:
Overstimulering - 4 mdr.
4. december 2003
Alder:
4 mdr.
Overstimulering - 4 mdr.
Hvilke konsekvenser kan det have på et 4 måneder gammelt barn hvis det bliver overstimuleret eksempelvis ved træthed? Altså hvis man overser barnets signaler, og fortsætter sin leg med barnet?
Både nu og på længere sigt?
Skal der i det hele taget meget til for at overstimulerer et barn?
Med venlig hilsen
Den unge mor