Brev:
Spise selv
5. maj 2017
Alder:
6 mdr.
Spise selv
Hej Helen
Jeg har købt din bog om børn og mad, og den er rigtig fin - men jeg er stadig lidt i tvivl om, hvornår vores dreng bør få lov at "spise selv" fremfor at vi mader ham og undgår at han får fat i skeen og tværer det ud over det hele.... :)
Jeg tænker, at indtaget af maden vil dale kraftigt, men at han vil nyde at få fingrene gravet ned i mos og grød...
Vi giver ham rugbrødsbjælker og andre hapsere, han kan sidde med selv, når vi mader ham.
Tak.