Brev:
Udviklingsspring - 6 måneder
17. december 2016
Alder:
6 mdr.
Udviklingsspring - 6 måneder
Kære Helen
Tak for dit tidligere svar.
Som DU meget rigtig skriver så føles det slet ikke til at jeg kan gøre min datter tilfreds for tiden og hun skriger, brokker eller græder næsten konstant i hendes vågentid og har gjort det i 14 dage nu. Jeg er helt tyndslidt og synes det er svært at lave noget som helst med hende da hun intet vil. Lige meget om jeg ligger mig på gulvet led hende eller går rundt med hende er hun bare utilfreds.
Hvor længe tænker mam at dette udviklingsspring varer?
Når hun er som hun er, er det enormt svært at aflæse signaler for sult og søvn og derfor kører jeg meget efter klokken.
Det er intet problem at ligge hende til de to første lure. Hun falder faktisk stort set altid i søvn selv. Hvor længe skal jeg regne med ar hun kan være vågen af gangen?
Hilsen