Brev:
Savl!
28. juni 2016
Alder:
3 år, 8 mdr.
Savl!
Hej Helen!
Min søn savler, og har gjort det altid.
Nu er han 3 år og 8 mdr, og jeg kan faktisk ikke forstå, at det bliver ved?! Findes der nogle øvelser, vi kan lave med ham?
Han har dræn i ørerne og polypperne er fjernet. Tandlægen har undersøgt hans mund, alt er ok!
Tak for svar, og god sommer :-)