Brev:
Baby 11 måneder ledløs
8. september 2015
Alder:
11 mdr.
Baby 11 måneder ledløs
Kære Helen,
Tak for dine tidligere svar til mig, som har været en god hjælp og støtte gennem den første tid som nybagt mor.
Jeg skriver til dig, da min datter er meget "ledløs" i hendes krop, og kroppen siger "knæk", når hun f.eks. hænger sig bagover når man holder hende, eller når man tager hende op af hendes højstol, så giver hendes krop også en lyd og en følelse af at alle knogler/brusk giver efter/strækkes ud. Jeg kan blive helt skræmt af lyden og være bange for at noget brækkes.
Jeg mener at have læst at det er normalt at baby'er er elastiske, når de er helt små, men hvor langt tid må det fortsætte?
Jeg er selv lidt hypermobil, men kan det være det hun har arvet og derfor hun er så "ledløs"?
På forhånd mange tak.