Brev:
Lære at drikke - 6 mdr.
17. august 2015
Alder:
6 mdr.
Lære at drikke - 6 mdr.
Hej Helen
Min pige er 6.5 måned og vi giver hende vand af en kop med sådan en drikke tud. Vi giver også dagligt vand af en rigtig kop, men hun kan slet ikke finde ud af at drikke af den, så for at sikre os at hun får nok vand, bruger vi den anden kop istedet for.
Er det ok?
Med venlig hilsen
Sussi