Brev:
Spytter når hun spiser
17. august 2015
Alder:
6 mdr.
Spytter når hun spiser
Hej Helen
Den lille "møgunge" på 6.5 måned spytter når hun spiser. Jeg siger selvfølgelig nej og maden skal blive i munden, men det stopper hende nu ikke.
Er det bare en periode?
Med venlig hilsen
Sussi