Brev:
Pylret - 7 mdr.
6. maj 2015
Alder:
7 mdr.
Pylret - 7 mdr.
Hej Helen
Vi har en dreng på 7 mdr. som næsten altid er glad og i godt humør. Men her den sidste tid har han været meget pylret, og det var kun mig (mor) der dur. Det er hårdt.
Hvorfor? Syntes jeg gør alt for ham og alligevel er det ikke nok.
Hilsen
en frustret mor