Brev:
Leg - 6 mdr.
25. april 2015
Alder:
6 mdr.
Leg - 6 mdr.
Hej Helen
Har du evt. nogle gode råd til hvordan man kan aktiver en dreng på 6 mdr 3 uger. så kan bliver lidt træt
Syntes det er svært at aktiver ham i løbet af dagen.
Han kan ikke selv sidde endnu.
Han har siddet lidt i barnevognen men ved ikke hvor lang tid af gangen han må når han ikke selv kan sidde.
Med venlig Hilsen
Mor