Brev:
Skør periode
5. marts 2015
Alder:
8 mdr.
Skør periode
Hej Helen!!
Så er jeg på banen igen ;)
Lille skønne Villas er lige blevet 8 måneder og han er glad og sjov. Spisning går godt og han er ved at være skrap til det med klumper nu :)
Han har lige fået sin første tand.
Men han er inde i en lidt skør periode syntes jeg, og jeg håber jeg formår at hjælpe ham.
Han har altid været meget glad for sutten, den nægter han at tage nu, og bliver nærmest lidt gal, når jeg prøver igen og igen!? Den anden dag og lidt i dag, tog han den så lige i 5-10 sekunder og det så super dejligt ud. Men det var så det!! Kan ikke helt finde ud af, om jeg bare skal stoppe - jeg har det troligt med alle steder!!
Og sutteflasken (som jeg længe har forsøgt med) den magter han heller ikke. Har prøvet forskellige mærker af MME og forskellige flasker - men nej!!
Brysterne er så tilgængæld et kæmpe hit!!!
Skal jeg stoppe med at forsøge med både sut og flaske???
Flasken er egentlig bare for at lærer ham det og for med tiden at han kunne blive passet lidt! Er tilfreds nok med at amme ham, nyder hyggen i det!!!
Tror han kunne ligge og sutte hele natten, hvis jeg gav ham lov - godt nok har han altid været glad for at blive ammet om natten, men han er ekstremt glad for det lige for tiden!?!?!?
Og han er meget urolig i nogle perioder lige når han er blevet puttet til natten og om natten. Han drøner rundt og ved ikke om han vil ligge på siden eller maven, og så går der lidt klynk i den. Jeg prøver at hjælpe ham med at finde en stilling der passer og andre gange prøver jeg, at lade ham ligge. Men han knokler så meget, at han nærmest vågner af det!! Får han brystet bliver der ro!! Men er bare bange for, at han bruger mig lidt som sut!?!? Men der er bare ikke andet der virker. Og om natten er det svært for mig at tænke i alternativer. Har haft både vand i kop, sutteflaske med mme og vand til at stå ved min side :)
Har også taget ham op og forsøgt at vugge eller gå ham til ro. Men brysterne er facit!!
Er jeg helt ved siden af, eller er det et af disse tigerspring og tænder blandet sammen, som går over igen!!
På forhånd tak:)