Brev:
Gave idéer til en sund udvikling - 1 år
18. juli 2014
Alder:
8 mdr.
Gave idéer til en sund udvikling - 1 år
Kære Helen.
Jeg tænker på om der er nogle gode ting, du vil anbefale, at man ønsker sig til sin dejlige datter i et års gave?
Altså ud fra den betragtning hvad hun udviklingsmæssigt vil være optaget af og have gavn af at blive stimuleret med det kommende år.
Jeg synes det kan være svært at vurdere og forudse hvor hun udviklingsmæssigt vil være og dermed hvad hun vil have brug for.
Er det i året fra 1 til på vej mod 2 år hun eksempelvis vil profitere af sansegynge, gå vogn, lege køkken og lignende.
Kan du give mig en top 10 over gode ønsker til at støtte op omkring hendes udvikling.
Tak :)